FAQ - najčastejšie otázky.

Ak som si zvolil v objednávke ÚHRADA NA PREDFAKTÚRU, ako mám postupovať?

Ak ste si zvolil úhradu na predfaktúru, dostanete v potvrdzujúcom maily aj všetky potrebné údaje k úhrade. Akonáhle bude platba pripísaná na náš účet, tovar vyexpedujeme.

Dá sa tovar objednať len priamo v e-shope?

Tovar môžete objednať aj telefonicky na tel.č. 0948467202, alebo mailom na info@sloger.sk

Registroval som sa a NEDOŠLI MI PRIHLASOVACIE ÚDAJE.

Potrebné údaje k prihláseniu Vám prídu po obratom na mail ktorý ste zadali pri vyplňovaní údajov v registrácií. Ak sa tak nestane môžete nás kontaktovať na tel.č. 0948177473, alebo mailom na info@sloger.sk

Dá sa u vás nakupovať bez REGISTRÁCIE?

Nakupovať v e-shope sa dá aj bez registrácie. Pri realizácii objednávky vyplníte údaje o adrese, kam chcete tovar poslať.

Zaujímalo by ma v akom STAVE SA NACHÁZDA MOJA OBJEDNÁVKA, ČI UŽ BOLA ODOSLANÁ?

Stav Vašej objednávky, teda kde sa nachádza, v akom je riešení si možete pozrieť po prihlásení vo svojom účte (Môj účet). Tu nájdete históriu objednávok aj stav aktuálnej objednávky.

Možem si tovar vyzdvihnúť OSOBNE?

Osobný odber tovaru je možný len výnimočne, po zaslaní objednávky a následnej dohode. Objednávku musíme najskôr nabaliť.

Chcel by som REKLAMOVAŤ  TOVAR  ktorý som si u Vás zakúpil, ako mám postupovať?

Vyplňte formulár nachádzajúci sa na spodnej lište v Zákazníckom servise – Reklamácie. Budeme Vás informovať o ďalšom postupe.

Alebo nám tovar, ktorý chcete reklamovať, zašlite späť na adresu : SLOGER-EU s.r.o., Československej armády 6, 934 01 Levice s popisom vašej reklamácie aj s príslušným dokladom o jeho zakúpení.

© Copyright 2012 - 2017. Powered by icart.sk
  Back To Top